wtorek, 6 listopada 2012

Spis rozdziałów


PIERRE I RAIMUNDO 
Opowiadanie "Pierre i Raimundo" składa się z pięciu ksiąg. Kliknij na obrazek Księgi, aby móc zapoznać się ze spisem rozdziałów do każdej z nich. 




http://pierre-i-raimundo.blogspot.com/2012/06/ksiega-i-cztery-pory-roku-spis.html




http://pierre-i-raimundo.blogspot.com/2012/06/ksiega-ii-studia-spis-rozdziaow.html

http://pierre-i-raimundo.blogspot.com/2012/06/ksiega-iii-sawa-spis-rozdziaow.html

http://pierre-i-raimundo.blogspot.com/2012/12/ksiega-iv-sawa-ponad-wszystko-spis.html

http://pierre-i-raimundo.blogspot.com/2012/12/ksiega-v-marzenia-spis-rozdziaow.htmlhttp://pierre-i-raimundo.blogspot.com/2013/04/epilog.html

http://pierre-i-raimundo.blogspot.com/2012/12/rozdziay-dodatkowe.html

33 komentarze:

  1. ehhh nie wiem czy o to chodziło ale nie widać polskich tytułów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je widzę. Używam do tego oczu i w ogóle... ;p

      Usuń
  2. Heh, bo na początku byly biale to może dlatego, ale jak się najechalo na nie to zaraz byly czerwone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam pozmieniałem w ustawieniach. Mam nadzieję, że teraz jest lepiej.

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać dalszego ciągu ^^.Drogi Autorze,zainspirowałeś mnie i postanowiłem skreślić coś swojego,tak więc zapraszam Ciebie i wszystkich do przeczytania pierwszego rozdziału mojego opowiadania :)
    http://karoruautoryaoiodcienietesknoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc poprzednie ułożenie na księgi, na osobnych kartach, było o wiele bardziej przejrzyste niż ta długa strona ze wszystkimi rozdziałami. A poza tym poprzednia ułożenie nadawało swoistego nastroju. Rozróżniało od innych opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie jest zakładka- punkt widzenia raimunda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czas edytowania opowiadania została zamknięta ;)

      Usuń
  6. Z całym szacunkiem dla pracy autora... Nowe zmiany na blogu strasznie utrudniają znalezienie czegokolwiek. O ile przez cały czas czułem się tu jak w domu to teraz ciągle odczuwam irytację w związku z przymusem szukania wszystkiego. Najgorsze to umieszczenie linków z innymi opowiadaniami na dole bloga. Szukałem ich długo, nie wpadłem na to żeby przesunąć stronę na sam dół. Przejrzystość bloga, rozdziałów itp (tak jak wspomniał ktoś w komentarzu z miesiąca wcześniej)= -10.
    Wstawienie kalendarza po prawej stronie (czyli w najbardziej korzystnym miejscu) osobiście uważam za błąd. Czasy kiedy rozdziały były wypisane w słupku po lewej albo nawet w określonej zakładce nazwałbym czasami lepszymi. ;]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się przyzwyczaić do zmian ;) Nie dogodzę wszystkim.

      Usuń
    2. Informuję Cię tylko, że te nowe zmiany to kiepski marketing. ;) To tak jakby najlepsze, tanie towary postawić na najniższej półce.

      Usuń
    3. Dzięki za info. Chyba.

      Usuń
  7. I od razu jest dużo praktyczniej. Miłego weekendu, pozdrawiam.
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  8. oby Pierr i Raimundo byli razem.. po BE płakałam(bo się rozstali) nie chce tego znowu przeżywać.. za bardzo sie "wczuwam w opowiadanie.." :c
    /Paulina :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałeś nominowana do The Versatile Blogger. Szczegóły na http://kpop-fanficki-pl.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przeszczęśliwy, gdybym jeszcze wiedział o co chodzi (przeczytałem zasady na Twoim blogu, ale dalej nie bardzo wiem co to za "The Versatile Blogger") i tak btw... jestem facetem, ostatnio jak sprawdzałem.

      Usuń
  11. autorzeeee może troszeczkę szybciej ;) (Weno prosze oświeć go)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja autorze mam inną prośbę przy której padam przed tobą na twarz i całuję stopy, Mam ostatnio doła bo 14 lutego tego roku pochowaliśmy mojego starszego brata i chciałam cię prosić o odwieszenie "Punkt widzenia Raimunda'

    Hikari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z powodu tego co napisałaś :( Jednak Punkt widzenia Raimunda zostanie wznowiony dopiero po zakończeniu opowiadania. Trzymaj się!

      Usuń
    2. Jakoś trzeba ale gorzej jest jak się śni wtedy zawsze zalana łzami się budzę/

      Hikari

      Usuń
  13. Cemu nie ma tak długo nowych rozdziałów, sało sie cos ?
    Wchodze prawie codzien z nadzieja ze juz bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również się zaczynam martwić o naszego Autora. W sumei też codzinnie wchodzę a tu patrzę, że poznikaly nazwy rozdiząłów do końca i są tylko znaki zapytania. To dosyć dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy pojawi się epilog i punkt widzenia Raimunda?

    OdpowiedzUsuń
  16. Autorze w komentarzach wyżej pisałeś, że Punkt widzenia Raimunda zostanie odblokowany po zakończeniu opowiadania.Opowiadanie zostało zakończone już jakiś czas temu i chciałabym tylko wiedzieć kiedy możemy się go spodziewać?

    Czekająca Nana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w najbliższym czasie :) Może w wakacje.

      Usuń
    2. Hmm no trudno, będę czekać. W tym czasie umilę sobie oczekiwanie twoimi innymi opowiadaniami :p

      Usuń
  17. Świetne opowiadanie, napisałam Ci małą recenzje na początkującym fanpage'u, póki co nie mam zbyt wielu ludzi, ale mam nadzieje, że chociaż jedną osobę zachęciłam do przeczytania!;)
    https://www.facebook.com/YaoiInfo# mam nadzieje, że recenzja odpowiada!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, chciałam zacząć czytać to opowiadanie, ponieważ tyle się nasłuchałam i już dużo razy zawędrowałam na stronę z tą historią ale zawsze coś mi przerywało zabranie się do tego.
    Mogę się spytać na jakiej zasadzie działa edytowanie przez ciebie rozdziałów? Zmieniasz historię czy styl w jakim był napisany? Przepraszam jeśli gdzieś już to napisałeś, a ja po prostu tego nie zauważyłam. Nie zawsze czytam wszystkie notki informacyjne. A chciałabym również przeczytać oryginalną wersję poszczególnych rozdziałów.
    Pozdrawiam, Aya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rozdziałach poprawiane są jedynie błędy (na ile mogę je poprawić). Fabuła pozostaje bez zmian :) Do oryginalnych wersji lepiej nie wracać... :D

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieważne ile razy czytam to opowiadanie, za każdym razem jestem nim zauroczona. Przeżywam te same emocję, śmieję się z żartów i płaczę w smutnych momentach. Zwyczajnie kocham ten tekst :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń