wtorek, 8 maja 2012

Fanarty

Z dumą mogę zakomunikować, że otrzymuję fanarty! :)
Nie jestem pewien czy je widzieliście czy nie, ale jak dla mnie są bardzo dobrą recenzją mojego opowiadania. Nie będę dużo pisał - podziwiajcie! Bo jak dla mnie, każda Wasza praca i trud włożony w rysowanie są fenomenalne!


1. Pierre i Raimundo by: kreha


Od Autora: Oddaje w całości przeciwieństwa jakimi są Pierre i Raimundo. No i widać tutaj ich naszyjnik Ying Yang. Wszystko na swoim miejscu :)



2. Mikołaj i Leon by: kreha


Od Autora: Osobiście mam ciarki, gdy patrzę w oczy Leona na tym rysunku! Jego wzrok jest taki... w stylu... "Wiem, że i tak dostanę co chcę, ale miło, że próbujesz się mi oprzeć". Nutka erotyzmu z wyższej półki - smycz i obroża. No, ale... w końcu mówimy o Mikołaju i Leonie.




3. Pierwsza rocznica bloga by: kreha


Od Autora: Jak sami widzicie na rysunku widać, od lewej: Raimunda, Pierre'a, Leona i Mikołaja. No i przepyszny tort z "jedynką". Wspaniały prezent urodzinowy dla bloga od krehy. Chodzi tu oczywiście o bloga www.pierre-i-raimundo.blog.onet.pl, który 5 kwietnia 2012 obchodził swoje pierwsze urodziny! Ten blog urodziny będzie obchodzić 22 kwietnia, w datę wstawienia pierwszej notki ^^. 


4. Serce by: Damian


Od Autora: Prosty rysunek, a ile ma w sobie symboliki. Potraficie znaleźć wszystkie? Osobiście lubię symbolikę, dlatego tyle kiczu w moim opowiadaniu, ale cóż... uważam to za coś ważnego (symbolikę, nie kicz :P).





5. Pierre by: Yaoistka^^

Od Autora: Słaba jakość, ale jak zostałem poinformowany - jest to zdjęcie z telefonu.



6. Pierre i Raimundo w wersji dziecięcej!

Od Autora: Bardzo fajny i ciekawy pomysł! Zacząłem się zastanawiać jak mogłaby wyglądać relacja Pierre'a i Raimunda, gdyby tylko znali się od dziecka. Może wtedy Raimundo już latałby za Pierrem od podstawówki?


7.Szczeniak Aksel
Od Autora: Nic dziwnego, że Leon ma powodzenie. Podryw na psa.




8. Leon & Mikołaj

Od Autora: Oryginalnie przedstawieni Mikołaj i Leon. Leon ma nawet naszyjnik z kłem wilka i jest bez koszulki omg!



Jeżeli sam/sama masz talent plastyczny i chcesz się nim podzielić fanartem związanym z opowiadaniem... śmiało! Przesyłajcie swoje prace na autorpir@gmail.com a możliwe, że uda Wam się dostać do tej galerii. Oczywiście nie będę przyjmował obrazków obrażających kogoś, rasistowskich etc. Ostateczny wybór obrazków należy do mnie, ale... na 99% wstawię tu Wasz fanart! =)
POZDRAWIAM!

6 komentarzy:

  1. mnie się podobaj wszystkie, ale najbardziej do mojego serca wpada ten ostatni bo przypomina mi o wielkiej miłości jaka spotkała tych młodych bohaterów

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne fanarty! ^^ Narysuję coś i ci wyślę. ;)Tylko będziesz musiał się zadowolić zdjęciem z komórki, bo mi się kserokopiarka popsuła, i na razie nic z nią nie robię. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. O xD a jednak dodałeś :) Postaram się następny obrazek ( o ile wena mi pozwoli) skopiować na kompa, i będzie dużo lepszy obraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh wow moje obrazki pierre i raia w wersji dziecięcej i mały aksel znalazły się tu ^^
    cieszę się, że tu one trafiły ;D
    jak będę mieć kiedyś więcej czasu i energii to postaram się o jakieś kolejne rysunki może tym razem coż z Leonem i Miko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. albo mi się wydaje albo na ostatnim zdjęciu Mikołaj ma biust?

    OdpowiedzUsuń
  6. super dopiero kończąc pierwszą księgę tutaj zajrzałem. Kocham rysować, będę miał chwilę, to dorzucę swoją wizję PiR <3

    OdpowiedzUsuń