niedziela, 22 kwietnia 2012

O blogu - Pierre i Raimundo

Witaj na blogu 
„Opowiadanie gejowskie – Pierre i Raimundo”.
www.pierre-i-raimundo.blogspot.com
           

            Blog poświęcony jest opowiadaniu gejowskiemu. Dlatego jeśli ten temat Cię drażni, po prostu lepiej tego nie czytaj, ze względu na Twoje nerwy i czas. Jeżeli jednak czujesz się zainteresowany historią miłosną pomiędzy zamkniętym w sobie Pierrem, a żywiołowym Raimundem, zachęcam do przeczytania mojego opowiadania. Oczywiście zaznaczam, że dominującym aspektem jest miłość pomiędzy mężczyzną, a mężczyzną, co nie oznacza, że jest to jedyny wątek.
            Zapraszam serdecznie wszystkich, którym nie podobają się opowiadania gejowskie z serii – „poznali się – przespali – rozeszli się”. Myślę, że ważniejsze jest uczucie niż same doznania cielesne. Dlatego też na tym się skupiam. Tchnie trochę romantyzmem, ale osobiście uważam, że w XXI wieku za mało niego w naszym życiu.
            Jeżeli chodzi o samo pisanie, lubię je, ale nie sądzę, aby to co tworzę, godne było nagrody Nobla czy jakiejkolwiek innej. Raczej jest to zwykłe pisanie „dla siebie”, którym, o ironio, postanowiłem się podzielić. Dlatego już z góry przepraszam za katastrofalne ilości błędów! Nie mam jednak swojej „bety” czyli osoby, która by poprawiła tekst przed publikacją. Staram się pisać jak najlepiej, ale nie zawsze mi to wychodzi. Dlatego też liczę na pomoc Czytelników! W razie znalezienia jakiegoś błędu – piszcie śmiało! Staram się w końcu udoskonalić swój warsztat.
            Pozostaje mi życzyć Wam miłej lektury, w której być może każdy znajdzie coś dla siebie      


KONTAKT
 Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie je śmiało na:
- adres mailowy: autorpir@gmail.com


  
INFORMACJE OGÓLNE

    + Bohaterowie opowiadania są wymyśleni. Miejsca też są wymyślone. Zasadniczo to wszystko jest wymyślone, co poddaje pod wątpliwość moje zdrowie psychiczne.

    + Zachęcam do komentowania. Pozwala mi to sprawdzić, czy części opowiadania się Wam podobają, czy nie. Z resztą – bardzo interesuje mnie Wasze zdanie!

    + Blog jest od 18+ ponieważ występują tu i pojawiają się co jakiś czas sceny erotyczne. Innymi słowy – osoby młodsze czytają to na własną odpowiedzialność.

   + Blog zawiera również muzykę (Główny pasek pod nagłówkiem), która według mojego uznania pasuje do opowiadania. Muzykę pomagał mi dobierać LeModeliste oraz spora liczba Czytelników, która zgłaszała swoje propozycje. Dziękuję!

   + W Głównym pasku pod nagłówkiem znajdziecie również Spis Bohaterów, dzięki któremu możecie lepiej poznać postacie i ich charaktery.

   + Jeżeli chcesz nadesłać fanarta lub fanfic – pisz na autorpir@gmail.com
             Więcej szczegółów w dziale „Fanarty”!


                                                    DO POCZYTANIA!

6 komentarzy:

  1. Kurde no! Już się doczekać nie umiem! xD Już przeczekałam prawie 2 miesiące, więcej nie dam rady no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe części są już dodawane od 1 czerwca ;) Po lewej jest cały spis rozdziałów! :D

      Usuń
  2. .... Autrorze.... nowe części będą dodawane od 1 czerwca :P A co do spisu wiem !! ^^ Jestem twoją największą fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! ;D Jestem w połowie czytania 5 księgi. ;P Naprawdę masz niezwykły talent ;P Z ciekawości przejrzałam twoje pozostałe blogi BE i DS i powiem Ci, że bardzo spodobało mi się że do opisu postaci są dodane spoilery! ;D Może na PiR też by tak zrobić?Łatwiej sobie wyobrazić postać w trakcie czytania ;D ;P Wiem że już skończyłeś pisać PiR, ale z każdym dniem przybywa ci fanów ;D Po za tym, bardzo mi się spodobało że masz taki dobry kontakt z czytelnikami ;) Na pewno zadbam o to żeby jeszcze parę nowych osób się o tobie dowiedziało ;D
    Jesteś świetny ;D Pozdrowionka ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiadanie cudowne i moim zdaniem zawiera świetne przesłanie dla osób homoseksualnych dlatego podziwiam Twój talent do piasnia i zaraz zabieram sie za czytanie pozostalych blogów.

    Niestety czegoś mi zabrakło w opisach nie tyle postaci co miejsc - mianowicie jestem 100% torunianką i do momentu kiedy pod koniec przeczytałam że bochaterowie studiowali w tym mieście nie domyslilabym się tego bo widze na codzień miasteczko akademickie i wiele innych miejsc ale coż w twoich opisach wygladają one troszke inaczej. Ale to jest na prawdę bardzo drobny szczegół który nie ujmuje wartości ogółu.

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To pewnie dlatego, że opisując miasto studenckie bohaterów nie myślałem o Toruniu, dopiero w ostatnim rozdziale postanowiłem ich tam umieścić, aby nadać im odrobiny realności :)
      W każdym razie, dziękuję! Cieszę się, że moje opowiadanie Ci się podobało i mam nadzieję, że inne również przypadną Ci do gustu! :D

      Usuń